Dansikring har skiftet navn til Securitas

25. maj 2012

Efter 32 år i Danmark - under navnet Dansikring - har vi nu langt om længe fået mulighed for at ændre vores navn i Danmark fra Dansikring til Securitas. Det er derfor med stor glæde, at vi kan meddele, at vi nu officielt har foretaget det endelige navneskifte til Securitas.

Et umuligt ønske er i dag en realitet

I 1998 startede vi med at skifte logo, så det passede til Securitas AB’. Vi fortsatte dog med at hedde Dansikring, da Securitas navnet dengang var ejet af Falck. I 2006 blev Falck Securitas til G4S, og navnet Securitas blev dermed ikke længere brugt offentligt. Hvad der engang syntes at være et umuligt ønske, er i dag blevet til en realitet.

Global know how og de nyeste teknologiske sikkerhedsløsninger

Med det nye navn Securitas er vi endelig et fuldgyldigt medlem af Securitas familien. Det betyder, at vi kan signalere endnu stærkere, at vi er en integreret del af Securitas koncernen med over 300.000 medarbejdere. Vores kunder vil dermed have fordel af adgangen til alt den know how og de nye teknologiske sikkerhedsløsninger, der er i koncernen.

Navneskift i vores logo

Rent praktisk vil navneskiftet ikke have indflydelse på vores ydelser og services, ligesom der heller ikke er ændringer i vores adresse, cvr-nummer m.v. Kontrakter og betingelser fortsætter således uændret. Den eneste ændring vil være navneskiftet i vores verdenskendte logo, som vil blive skiftet på vores uniformer, biler, skilte og lignende over en periode på max. 12 måneder.

Har du spørgsmål til vores navneskifte, er du velkommen til at kontakte Marketing Manager Helle Green på mail helle.green@securitas.dk eller telefon +45 2338 5655.

Tilgængelige dokumenter