Direktørrokade i Securitas

7. november 2013

Det er en os en glæde at kunne meddele, at vores nuværende Adm. Direktør Brian Riis Nielsen er blevet udnævnt til Country President i Securitas Storbritannien. Brian tiltræder sin nye stilling den 1. januar 2014, hvor han vil stå i spidsen for Storbritanniens andet største sikkerhedsfirma med en omsætning på ca. kr. 3 milliarder og ca. 16.000 medarbejdere.

Som ny mand i spidsen for Securitas Danmark overtager Tom Laursen, vores nuværende direktør for Monitoring & Solution. Tom medbringer vigtig erfaring fra Monitoring & Solution i sin nye rolle, hvilket vil styrke den fortsatte eksekvering af vores strategi.

Securitas har de seneste 5 år opnået en stærk position på det danske marked, og Brian og Tom har begge ydet et betydningsfuldt bidrag til den fremragende udvikling af vores forretning i Danmark. Væksten i salget har været markant, og resultaterne er løbende blevet forbedret gennem vores løsningsorienterede strategi.

Vi vil nu glæde os til at føre denne strategi videre med Tom Laursen i spidsen.

Farvel & goddag reception

I forbindelse med direktørskiftet vil det glæde os at se kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere til farvel reception på Securitas’ hovedkontor i Glostrup fredag den 29. november 2013 kl. 13.00-16.00. Her vil der blive mulighed for at sige farvel til Brian Riis Nielsen og goddag til Tom Laursen og ønske tillykke samt held og lykke med de nye udfordringer.

Er du interesseret i at deltage, kan du tilmelde dig til Tina Dandanel på tina.dandanel@securitas.dk senest den 21. november 2013.

Tilgængelige dokumenter