Månedens medlemsvirksomhed

3. februar 2012

Dansikring er netop blevet kåret til månedens medlemsvirksomhed i DI Service. Kåringen er blandt andet opnået, fordi vi ikke kun leverer rene vagtydelser, men vi påtager os også et samfundsansvar for udsatte grupper og arbejder for en større grad af udlicitering af offentlige opgaver.

Som månedens medlemsvirksomhed i DI Service har branchefællesskabet kigget nærmere på Dansikring og virksomhedens ydelser.

En af de ting, der bliver lagt vægt på, er Dansikrings brede palette af ydelser. Som adm. direktør Brian Riis Nielsen udtaler: "Vores rolle er ikke kun udførende, men også rådgivende. Samtidig har vi tekniske løsninger, og vi håndterer også selve kontrolcentralfunktionen. At vi kan levere hele paletten, giver os et forspring til konkurrenterne."

DI Service har også lagt mærke til det samfundsansvar, som vi påtager os for udsatte unge. Specielt vores "Go-For-It" projekt viser, at Dansikring ikke kun handler om mersalg og bundlinjer.

Du kan læse hele artiklen fra DI Service om Dansikring som månedens medlemsvirksomhed her.

Tilgængelige dokumenter