Securitas AB publicerar delårsrapport fredagen den 6 augusti 2010

den 29 juli 2010

Securitas AB publicerar delårsrapport för januari-juni 2010 fredagen den 6 augusti kl 8.00 svensk tid.

08.00 Rapporten offentliggörs

Rapporten skickas som pressmeddelande via Cision (www.cision.se) och publiceras automatiskt på www.securitas.com (https://connect.ne.cision.com/segili/Local%20Settings/Temp/notesFCBCEE/www.securitas.com) efter offentliggörande.

09.00 Presentationsbilder tillgängliga

För presentationsbilder, följ länken www.securitas.com/presentationer (https://connect.ne.cision.com/segili/Local%20Settings/Temp/notesFCBCEE/www.securitas.com/presentationer)

09.30 Informationsmöte startar

Securitas VD och koncernchef Alf Göransson presenterar rapporten samt svarar på frågor.
Plats: Securitas, Lindhagensplan 70 i Stockholm. Ingen föranmälan.

För att följa informationsmötet via telefon (och ställa frågor), vänligen registrera dig via länken: https://eventreg2.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=007175&Conf=201979 (https://eventreg2.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=007175&Conf=201979)

och följ instruktionerna eller ring 08-505 201 14 eller +44 (0)20 7162 0177.

För att följa webbsändningen av informationsmötet, följ länken www.securitas.com/webbsandningar (http://www.securitas.com/webbsandningar)

Inspelade versioner

En inspelad version av webbsändningen kommer att publiceras på www.securitas.com/webbsandningar (https://connect.ne.cision.com/segili/Local%20Settings/Temp/notesFCBCEE/www.securitas.com/webbsandningar) efter informationsmötet och en telefoninspelad version av informationsmötet kommer att finnas tillgänglig fram till midnatt den 10 augusti på telefonnummer 08-505 203 33 och +44 (0) 20 7031 4064, kod: 869939.

Prenumerera på pressmeddelanden och finansiell information

För att prenumerera på pressmeddelanden och finansiella rapporter från Securitas, följ länken www.securitas.com/prenumerera (http://www.securitas.com/prenumerera) och följ instruktionerna.

Information:

Micaela Sjökvist, chef investerarrelationer