Securitas arrangerar kapitalmarknadsdag den 5 december

Securitas hälsar representanter för finansmarknad och media välkomna till kapitalmarknadsdagen i Stockholm torsdagen den 5 december 2019, med start kl 13.00 till cirka 17.00.

11 september 2019 13:00

Securitas VD och koncernchef Magnus Ahlqvist kommer tillsammans med CFO Bart Adam och koncernledningen uppdatera investerare, analytiker och media om Securitas verksamhet och strategi. Presentationerna kommer att inkludera strategiskt fokus samt omvandlingen av Securitas till att bli ledande inom intelligent säkerhet. Mötet kommer att avslutas med en frågestund.

Tid och plats: Kapitalmarknadsdagen kommer att äga rum på Securitas huvudkontor i Stockholm på Lindhagensplan 70, med start kl 13.00 till cirka kl 17.00. Registrering och lunch från kl 12.00.

Anmälan: Om du önskar närvara, vänligen anmäl dig till clara.lownander@securitas.com senast den 25 november.

Webbsändning: Talarnas presentationer kommer att webbsändas live från följande länk: https://securitas.videosync.fi/2019-12-05-investor_day2019. Om du önskar följa presentationerna via webbsändningen, kan du anmäla dig via länken redan nu. En inspelad version av webbsändningen kommer att publiceras på samma webbsida efter mötet.

Micaela Sjökvist, IR-chef, Securitas AB, mobil 076-116 7443 eller e-post micaela.sjokvist@securitas.com